HR Highres - fotoreportage Paintsil - Cindy-33.jpg

AL ONZE GROEPSTRAININGEN

Wat doen we in de lessen en wat is het doel van de training?

Insta-stroie-Fast-breed.jpg

FIT

Deze training is ontworpen om zo snel mogelijk sterker en fitter te worden. Tijdens deze training wisselt men continu tussen spierversterkende oefeningen en conditionele oefeningen.

 

Deze training is geschikt voor zowel de beginnende als de gevorderde sporter.

 

Doel van deze training:

Conditie, kracht, coördinatie, balans, mobiliteit

STRONG

Deze training is ontworpen om voornamelijk je kracht en spieromvang te verhogen. Dit komt omdat elke spiergroep tijdens deze training aan bod komt. Krachttraining in groepsverband zodat je samen met je buddy het maximale uit je training kan halen.

 

Deze training is geschikt voor de gevorderde sporter.

 

Doel van deze training:

Kracht, spiergroei, mobiliteit 

Insta-storie-Strong-breed.jpg
Insta-storie-PUMP-breed.jpg

PUMP

Deze training is ontworpen om voornamelijk krachtuithoudingsvermogen te trainen en je conditie te verhogen. Je traint met een Halter, een bench, gewichtschijven en een matje. Elke spiergroep komt voor een langere periode onder spanning te staan. We noemen dit ‘Time under tension’ Hoe hoger je de druk opbouwt in de spieren, hoe strakker de spieren worden.​ Deze training is geschikt voor de gemiddelde en gevorderde sporter.

Doel van deze training:

Krachtuithoudingsvermogen, conditie,  coördinatie, mobiliteit, balans

CURV

Deze training is ontworpen om de vrouwelijke vormen te accentueren. Tijdens deze training ligt het accent op billen, benen en buik. Voor een strak lijf besteden we zeker ook tijd aan de andere delen van het lijf in samenwerking met conditie.  

 

Deze training is geschikt voor zowel de beginnende als de gevorderde sporter. Mannen zijn zeker ook welkom voor deze les.

 

Doel van deze training:

Shapen, billen, benen, core, krachtuithoudingsvermogen, conditie,  coördinatie, mobiliteit, balans 

Insta-storie-CURV-breed.jpg
Insta-storie-STRIKE-breed.jpg

STRIKE

Deze combat training is ontworpen om coördinatie, explosiviteit en weerbaarheid te trainen. Hierbij maken we gebruik van bokspalen en aqua punch bags. Tijdens deze training leggen we het accent op technisch stoten en trappen met een continue wisseling tussen conditionele oefeningen en spierversterkende oefeningen.  Je wordt in een heel snel tempo conditioneel fitter en sterker.

Deze training is geschikt voor zowel de beginnende als de gevorderde sporter.

Doel van deze training:

Conditie, reactievermogen, kracht, coördinatie, weerbaarheid

VITAAL

Met een duur van 45 minuten is deze training bedoeld om de 70 plus doelgroep sterk, mobiel en vitaal te houden. Onder begeleiding van een personal trainer gaan we in een groep van maximaal 12 deelnemers werken aan deze belangrijke doelen. Het is belangrijk dat deze doelgroep zo lang mogelijk zelfstandig kan leven en wonen om zo de levenskwaliteit zo optimaal mogelijk te houden. 

Deze training is geschikt voor zowel de beginnende als de gevorderde sporter.

 

Doel van deze training:

Conditie, reactievermogen, kracht, coördinatie, mobiliteit, lenigheid, balans, sociaal contact.

Insta-stroie-VITAAL-breed.jpg